maxresdefault  

 

 

 

她很想愛他

可是再怎麼想

他不再像以前一樣 或 他已經無所謂

也沒有用

我會為了你做一切的事

只要你讓我知道你還在乎我

不要讓我就這樣背棄了我曾經所說過的諾言

儘管我不想

只要你讓我知道你還愛我

我什麼都願意

可惜你並沒有

而且你也不知道

離開對我來說 是一件多麼困難的事

 

"Say Something"

Say something, I'm giving up on you.
I'll be the one, if you want me to.
Anywhere I would've followed you.
Say something, I'm giving up on you.

說點什麼 我快不行了
我哪都不會去 只要你開口
不管你去哪 我都會是你的追隨者
說點什麼啊 我沒辦法再像以前一樣愛你了

And I am feeling so small.
It was over my head
I know nothing at all.

感覺渺小
思緒紊亂
怎麼會這樣

And I will stumble and fall.
I'm still learning to love
Just starting to crawl.

踉蹌跌倒 步伐交錯
我一直都還在學習愛
只不過從未如此無力

Say something, I'm giving up on you.
I'm sorry that I couldn't get to you.
Anywhere I would've followed you.
Say something, I'm giving up on you.

說點什麼啊 我要放棄了
我很抱歉 我撐不下去了
你知道我願意隨你到天涯海角
只要你開口 儘管我已開始放棄

And I will swallow my pride.
You're the one that I love
And I'm saying goodbye.

我會褪下我驕傲的外衣
只因你為我所愛
可我現在不得不離開

Say something, I'm giving up on you.
And I'm sorry that I couldn't get to you.
And anywhere I would've followed you. Oh-oh-oh-oh
Say something, I'm giving up on you.

說點什麼吧 來挽回我們之間
我很對不起你 曾經答應你不會放棄的
我會尋向所至 隨你去任何地方
挽留我啊 我快不行了

Say something, I'm giving up on you.
Say something...
說點什麼吧..來挽回我這顆我也無法控制的心
說點什麼吧..

arrow
arrow

    海藻腦袋 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()