10301200_708897852482776_1886146564829446485_n  

 

 

睽違了兩年

繼上次的「愛有13劃」(Love Is A Four Letter Word) 釋出之後

這次將在今年暑假(7.15)釋出得新專輯 Yes! 消息已悄悄在馬爺的各大網站上發布

夯不啷噹啊 ! 美麗的混亂這張live也已經默默的過了6年!!!6年啊同學們

除了存錢買專輯 還是只有存錢買專輯 再來就是存錢看演唱會

沒有人看了馬爺的演唱會還覺得不好啊!!!!!

回歸正題,除了Jason 在偶爾心情好釋出的幾首曲目吊一下大家的胃口之外

這次可以說是在正式宣布之後,第一首放送的音源(?)

聽他的歌 除了帶你發現世界的美好 更讓你明白 愛情可以是如此甜美.

 

 

順道附上好聽到會哭哭的現場

 

 

Love is a funny thing
Whenever I give it – it comes back to me
And it’s wonderful to be giving with my whole heart
As my heart receives your love

 

愛情非常調皮
愛著另一個人 卻也學會愛自己
全心的付出 如此美妙
尤其當你的愛 離我好近好近

 

Oh, ain’t it nice this life we got each other
I am right beside you
More than just a partner or a lover,
I’m your friend

 

oh 多麼令人開心啊 生命中有你
轉頭就可以看見的你
比起另一半 或是愛人
我更是你忠實的好友啊

 

When you love someone
Your heartbeat beats so loud
When you love someone
Your feet can’t feel the ground
Shining stars all seem to congregate around your face
When you love someone
It comes back to you

 

當你愛著某人
心跳聲如鼓撞擊
當你愛著某人
猶如飄飄欲仙
好像所有閃爍的星星 全都為你祝賀
當你深愛著他
你也學會愛自己

And love is a funny thing
It’s making my blood flow with energy
And it’s like an awakened dream
Oh what I’ve been wishing for is happening
And it’s right on time

 

愛情這麼奇妙
燃燒著我的血液 令我振奮
就像從沉睡中甦醒
oh 我等待已久的
現在就在我身旁

 

Oh ain’t it nice tonight we got each other
I am right beside you
More than just a partner or a lover
I’m your friend

 

oh 難道不令人開心嗎 在這樣的夜晚我有你
我哪都不會去
我是你的另一半 更是你的愛人
也會是你永遠的朋友

 

When you love someone
Your heartbeat beats so loud
When you love someone
Your feet can’t feel the ground
Shining stars all seem to congregate around your face
When you love someone

 

當你愛著他
心噗通噗通的打著節拍
當你愛著他
如夢似幻
所有的星星環繞著你 閃爍著
當你深愛著他

 

When you love someone

 

當你是這麼愛他

 

I gonna give myself to love tonight
I'll lift you up to touch the moonlight
And we will savor every second we
Spend together you and I will

 

今晚我要奉獻給愛
將你捧在手中 高高舉起 讓月光灑在我們身上
我們細細的品味著 輕嚐著
這些我們互相珍惜的時光

 

We're gonna give ourselves to love tonight
Lifting up to touch the starlight
And we will savor every second we
Suspend together you and I will
You and I will, you and I will

 

今晚我們感受 愛在我們身上的每一處
朝著那耀眼的星光前去
我們享受著在一起的時光 你與我
你與我 你與我將會

 

When you love someone
Your heartbeat beats so loud
When you love someone
Your feet can’t feel the ground
Shining stars all seem to congregate
Around your face when you love someone
When you love someone
It comes back to you

 

當你愛著某個人
心跳聲如雷貫耳
當你愛著某人
像是全身懸空
星星在身旁閃耀
當我如此深愛著你
當我愛著你
也學會愛我自己

 

 

arrow
arrow

    海藻腦袋 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()