close

Jason-Mraz傑森瑪耶茲-金曲獎5  

 

10301200_708897852482776_1886146564829446485_n

 

今天對台灣來說是個重要的夜晚,是金曲獎的第25周年;對Jason Mraz的粉絲也是重要的一天!!因為他在今晚與JJ Lin 林俊傑有了一場絕佳的合作。Jason 這次找了Raining Jane 一同來台,帶來了新歌Love Someone 以及被大家傳頌已久的I’m Yours.。所以在這個特別的一天,決定開始動工在五天前釋出的’You Can Rely On Me’( Back To Earth 3 Things已經被我徹底遺忘)

   

 附上我覺得懂ㄘ懂ㄘ更好聽的現場版

 

 


Sometimes I rock...
Sometimes I roll

有時候我很嗨

有時候又很低落
Sometimes it’s not me in control
有時候連我都不認識我自己

Sometimes I gotta jump
Before I know what’s below

有時候要學著躲

在你知道接下來的惡兆之前
Sometimes I gotta drop everything and go

有時候我們都要學著放下
Some days we’re hot
Some days we’re cold

有些日子我們感情很好

有些日子我們冷若冰霜
Some days we’re carrying a heavy load
有些日子我們一同苦過

Some days we’re digging in

而有些日子我們都愛鑽牛角尖
And the love may not show
But I want you to know
也許這些愛意我從沒開口

但我希望你能懂

You can rely on me
You can rely on me
Yes you can
You can rely on me
to understand you
You can rely on me.

For anything

You can rely

You can rely on me

你可以依靠我

你可以信任我

我希望你可以

你可以將所有祕密

放在我這個籃子

你可以將自己交給我

不管風風雨雨

你可以依靠

在我身上


And when your life is hinging on regret

當人生被重重的後悔纏住
Like you made up your mind and you second-guessed it

就像你明明做好了決定卻又猶豫不已
There’s so much you wanna try 
That you haven't tried yet

有這麼多你想嘗試的未知

正等著你去發掘
I’ve got your back through all of it
Yes I do

不管發生什麼事我都會在

我都會在


You can rely on me
Yes you can
You can rely on me
To understand you
You can rely on me
For anything
You can rely
You can rely on me

你可以依靠我

你可以信任我

我希望你可以

你可以將所有祕密

放在我這個籃子

你可以將自己交給我

不管風風雨雨

你可以依靠

在我身上


It’s you who brought me back when I was lost
Everything I learned you taught me
How to wise up and pay a little more attention
You showed me how to listen

So listen...

是你在我徬徨的時候拉了一把

那些你教我如何更成熟、更理智的判斷

是你讓我明白聆聽的重要
You can rely on me
Yes you can
You can rely on me
You can rely on me
Yes you can
You can rely on me
For anything
You can rely 
You can rely on me

你可以依靠我

我希望你可以

你可以信任我

你可以相信我

你可以

你可以將所有祕密

放在我這個籃子

你可以將自己交給我

 

arrow
arrow

    海藻腦袋 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()