FiftyShadesOfGrey_glamour_22jun15_pr_b_810x540

 

 

看來又是一首描述Anastasia 心內世界的歌了

只能說她的OS不是一般的多啊!

 

 

You’re the only one that I’ve got
But I can’t get lost to you

你是我唯一在乎的人
但我卻無法得到你

Can’t be someone that I am not
To make it up to you

我也無法滿足你的夢想
去變成那個你想要的人

Who moves
Maybe I’ve got more to lose
Who moves
Oh Oh

一髮牽動全身
一不小心我就會失去全部
只要一不小心

You’re undiscovered
I wanna see the rest of you
You’re undiscovered
And I can’t get next to you
I can’t get next next to you

沒人知道你真正的個性
讓我瞧瞧吧
你是如此保護自己
連我都無法靠近
完全無法

You don’t wanna look ahead
When It’s staring back at you
Staring back at you

誰都不想往前直視
當你前方有人盯著你看
盯著你看

Who moves
Maybe I’ve got more to lose
Who moves
But I can’t decide for you

一髮牽動全身
一不小心我就會失去全部
只要一不小心
我也幫不上你

You’re undiscovered
I wanna see the rest of you
You’re undiscovered
And I can’t get next to you
I can’t get next next to you

你隱藏的那些部分
我都想好好了解
你如此保護自己
讓我無法靠近
無法接近

It’s evident that you never were fully present in our conversations
holding in what you really meant left no evidence that your never listening

你從未在對話裡放入全心全意
謹慎的咬文嚼字生怕被發現你其實毫不在意

You’re undiscovered
I wanna see the rest of you
You’re undiscovered
And I can’t get next to you
I can’t get next next to you


你隱藏的那些部分
我都想好好了解
你如此保護自己
讓我無法靠近
無法接近

arrow
arrow

    海藻腦袋 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()