346383xcitefun-endless-love-movie-2014  

 

 

這也是另一首來自於 

無盡的愛 (Endless Love)原聲帶裡的主打歌

有時候愛情可遇不可求

正當你準備放棄的時候,卻有可能遇見一輩子的真愛

你只需耐心等待

 

 

 

 

"Surround You”

 

I search valleys and mountaintops

Rolling hills and ticking clocks

Were all I heard all that sound

Never thought love could be found

(love [x4])

 

翻山越嶺

走過無數高山,度過許多青春歲月

總是苦無收穫

從沒想過可以真正碰上愛情

 

I kept passing by every sign

Hoping one day I'd make you mine

We'd be laughing side by side

Darling I'm thrilled to have you

By my side

 

我看見了無數的可能性

期待著你會變成我的人

我們可以一邊笑一邊鬧

沒有詞彙可以形容我的興奮

如果我能擁有你

 

 

Where ever you are

When ever you need me

Just crawl in my arms

Oh and I'll hold you beside me

 

不管你在何方

只要你呼喚我名

悄悄地鑽進我懷裏

我就會緊緊地抱住你

 

I want my love to surround you

I want my love to surround you

And I'll just sing it out

I want my love to surround you

 

我要用我的愛將你層層包圍

我要用我的愛將你層層包圍

而我正在這麼做

讓你感受我對你的愛

 

I search valleys and mountaintops

Rolling hills and ticking clocks

Were all I heard all that sound

Never thought love could be found

 

翻山越嶺

只有靜默的高山

以及流逝的時間 陪伴我

從沒想過,能遇見你.

 

arrow
arrow

    海藻腦袋 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()