There are no words,
沒有任何一句話
To paint a picture of you girl.
有辦法描繪妳的美
Your eyes and those curves,
妳的雙眼還有妳的身材曲線
Is like your from some other world.
就好像妳根本是從天上來的
You walking my way,
妳像是個程咬金
Oh God is so frustrating.
噢天啊 妳讓我好洩氣
So why do I disappear,
為何我完全無法堅持主見 
When you come near,
每當妳靠近我
It makes me feel so small.
我變得如此渺小
Why do I blow my lies,
為何我總無法好好說話
Most every time,
大部分的時間
Like I've got no chance at all.
就好像我根本沒有任何機會

If I could be your superman,
如果我可以當妳的超人
Flying to the stars,
能夠飛上天
And back again.
再回來
Cause every time you touch my hand,
每當妳碰觸我的手
And you feel my powers, running through your veins.
妳就會透過掌紋感受到我的力量
But I can only write this song,
但我只能寫下這首歌
And tell you, That I'm not that strong.
告訴妳我沒有妳想像中的堅強
Cause I'm no superman,
因為我不是超人
I hope you like me as I am.
我希望妳喜歡的是最平凡的我

No it ain't no lie,
不,我沒有說謊
I have to tell you how I feel.
我一定要告訴妳我對妳的感覺
But each time that I try,
但不管我怎麼嘗試
It gets a little more unreal.
這感覺真的很不真實
You say my name,
當妳每次念出我的名字


Oh God I can't stop shaking.
噢天啊我無法停止顫抖
So why do I disappear,
為何我無法堅持主見
When you come near.
每當妳靠近我
It makes me feel so small.
我變得如此渺小
If I could read your mind,
如果我可以讀妳的心
Girl would I find,
如果我可以找到..
Any trace of me at all.
找到任何關於我的小痕跡

If I could be your superman,
如果我可以當妳的超人
Flying to the stars,
能夠飛上天
And back again.
再回來
Cause every time you touch my hand,
每當妳碰觸我的手
And you feel my powers, running through your veins.
妳就會透過掌紋感受到我的力量
But I can only write this song,
但我只能寫下這首歌
And tell you, That I'm not that strong.
告訴妳我沒有妳想像中的堅強
Cause I'm no superman,
因為我不是超人
I hope you like me as I-I am, La la
我希望妳會喜歡最自然的我
If I could be your superman,
如果我可以當妳的超人
Flying to the stars,
能夠飛上天
And back again.
再回來
Cause every time you touch my hand,
每當妳碰觸我的手
And you feel my powers, running through your veins.
妳就會透過掌紋感受到我的力量
Well I can only write this song,
但我只能寫下這首歌
And tell you, That I'm not that strong.
告訴妳我沒有妳想像中的堅強
Cause I'm no superman-an-an,
因為我不是超人
I hope you like me as I am.
我希望妳喜歡最純粹的我

arrow
arrow
    全站熱搜

    海藻腦袋 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()