I whisper goodbye, I swear it's not for the last time
我輕聲的跟妳道別,發誓不是因為是最後一次
I know it's not easy
這一點都不簡單
This could never be easy
告別從來不曾簡單
Five-thousand miles with traffic of you in my mind
與妳像是有著五千里的阻隔
There'll be pain, there'll be glory
儘管痛,卻痛得很值得
Girl you dont need to worry
女孩妳不必擔心

Cause my heart will wait
我的心會一直等待
My heart will wait for you
會一直等著妳
My heart will wait
會一直等待
My hearts gonna wait for you, always
我將會在這裡等妳。

I hear your tears, theyre falling down through these eyes
我聽見了妳的淚滴,它們從妳的雙眼墜落
Pouring out just to reach me
為了靠進我而遠遠濺出
Calling out for some meaning
呼叫著我傾聽
With all those times we sat and dreamed of life
我們曾有過的美好時光
Oh how the future it could be
幻想著以後的未來會怎樣
The flawless drawings of beauty
無暇的描繪著如此的美麗
So don't give up, girl, don't give in
女孩 所以不要輕言放棄 不要讓步
Dont stop, believing in me
不要對我失去信心
This is just the beginning
因為這一切才剛開始
Cause my heart will wait
我的心會一直等待
My heart will wait for you
會一直等著妳
My heart will wait
會一直等待
My hearts gonna wait for you, always
我將會在這裡等妳。

Yeah, yeah

My heart will wait, oooh
我會一直等著妳
My heart will wait for you, wait for you
我的心會在這裡等妳,為了妳
My heart will wait for you always
我的心會一直在這裡等著妳
Cause my heart will wait for you
因為妳擁有我的心
Its gonna wait for you
我會等著妳
Its gonna wait for you, ahh
我會等著妳
My heart will wait for you
我會一直等著妳
Its gonna wait for you always
我會一直等著妳
Its gonna wait for you
我會等著妳
Its gonna wait for you
我會等著妳
Its gonna wait- for you
我會等著妳
Its gonna wait- for you
我會等著妳
My heart will wait until I will be with you ahh
等妳等到我能夠在妳身邊陪著妳

I whisper goodbye, I swear it's not for the last time
我在你耳邊輕聲與妳道別 我發誓絕不是因為這是最後一次
I know it's not easy
我知道這不簡單
Its not meant to be easy
這也不需要簡單

arrow
arrow
    全站熱搜

    海藻腦袋 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()