Once upon a time soundtrack  

 

 

Star world -  Once Upon A Time 廣告曲  

Rescue Me by Kerrie Roberts


 


This waking nightmare lingers
這甦醒的夢魘不斷的四處徘徊
when will the mirror stop telling lies
什麼時候鏡子才會停止撒謊
I don't know where i've been
我不知道我在做什麼
or where i'm going
或我該去哪
But I can't do it alone
但我知道有些事我無法自己完成
I'm reaching out
我需要有人伸出援手

(chorus)
Rescue me
拯救我吧
Show me who I am
誠實的告訴我我到底是誰
'Cause I can't believe
因為我是這麼的無法相信
This is how the story ends
故事就這樣的結束

Fight for me
為了我而戰吧
If it's not too late
只要還不是太遲
Help me breathe again
讓我再重新甦醒
No, this can't be how the story ends
不,故事不會就這樣結束
I'm wrapped up and waiting for you
我努力的掩飾我自己,在這裡等著你
I've lost so much more then i'll ever know
我連我自己都不知道我到底失去了多少
The past, the truth forgotten
以前的那些,真相早就被遺忘

find me now
尋找我吧
Before I lose it all
在我還沒失去一切以前
I'm crying out
我不停的大聲哭喊

(chorus)
Rescue me
拯救我吧
Show me who I am
誠實的告訴我我到底是誰
'Cause I can't believe
因為我是這麼的無法相信
This is how the story ends
故事就這樣的結束

haa-haa-haa-haa-haaa x6

(chorus)
Rescue me
拯救我吧
Show me who I am
誠實的告訴我我到底是誰
'Cause I can't believe
因為我是這麼的無法相信
This is how the story ends
故事就這樣的結束

 

arrow
arrow

    海藻腦袋 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()