wanted  


 

談戀愛的季節是不管歌曲的年齡有多久的 (?)

這首在今年3月推出的歌一直到現在都停留在Billboard  top 100 的排行榜上哦 !!

讓女孩明白自己是被渴望的是一件很甜蜜的事哦 ho hey ~~~

此外獻給我浪漫的好朋友 Carina . 我很相信她會找到帥氣的西班牙哥的^3^

 

You know I'd fall apart without you
你知道我如果失去你 我會支離破碎
I don't know how you do what you do
我不清楚你是怎麼想的或想怎麼做
'Cause everything that don't make sense about me
因為在我身上發生的每一件事都是這麼的離譜
Makes sense when I'm with you
只有跟你在一起的我才是正常的
Like everything that's green, girl I need you
跟你在一起的時候世界如此精彩,女孩我需要你
But it's more than one and one makes two
我只需要你,有你就有我
Put aside the math and the logic of it
把邏輯思考擺一邊
You gotta know you want it too
你必須了解其實你也想要跟我一起走

'Cause I wanna wrap you up
因為我想用我的雙臂環抱著你
Wanna kiss your lips
想親吻你柔軟的雙唇
I wanna make you feel wanted
我想讓你明白 你是被渴望的
And I wanna call you mine
我想親口叫你 我的女孩
Wanna hold you hand forever
想牽緊你的手直到永遠
Never let you forget it
永遠不讓你忘懷
Yeah, I wanna make you feel wanted
yeah 我想讓你明白 你是我的必需品


Anyone can tell you you're pretty
每個人都可以說你是美麗的
(Yeah)

You get that all the time, I know you do
我相信你常常聽到人們這樣說
But your beauty's deeper than the makeup
但你的美不是只靠表面,是深深的從內心散發
And I wanna show you what I see tonight
我想讓你明白今晚的你有多動人

When I wrap you up
當我環抱著你的人
When I kiss your lips
當我吻上你的唇
I wanna make you feel wanted
我要讓你清楚你是被渴望的
And I wanna call you mine
我想要叫你 我的女孩
Wanna hold you hand forever
想要握緊你的手直到永遠
Never let you forget it
永遠不讓你忘懷
'Cause baby I wanna make you feel wanted
因為寶貝我想讓你明白 你有多重要


As good as you make me feel
你讓我感覺如此美好
I wanna make you feel better
我也想讓你知道
Better than your fairy tales
你比童話故事更動聽
Better than your best dreams
比你的美夢更溫暖
You're more than everything I need
你就是我所需要的一切
You're all I ever wanted
你就是我所想要的
All I ever wanted
我一直以來所想要的


And I just wanna wrap you up
我只想要環抱著你的腰
Wanna kiss your lips
吻著你的唇
I wanna make you feel wanted
想讓你明白你有多被渴望
And I wanna call you mine
我要稱呼你為我的女孩
Wanna hold you hand forever
握緊你的手直到天荒地老
Never let you forget it
永遠無法讓你忘記
Yeah, I wanna make you feel wanted
yeah 我想讓你感受我對你的愛
Yeah, baby I wanna make you feel -
yeah 寶貝我想讓你明白
Wanted
我有多需要你

'Cause you'll always be wanted
因為你總是被我深愛著

arrow
arrow

    海藻腦袋 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()