Conor  

 我最近瘋狂的迷上這個弟弟了!!!!!!!! 好吧他比我大

超可愛的而且超有才華!不知不覺就把他在Podcast上的影片都看完了

有機會的話我一定要把全部的歌都翻完AUA

我知道這首有中文了可是我還是很想翻耶 所以就翻了 

不愧是英國潛力新星啊 !!! Conor 加油

Conor Maynard

Turn Around(feat. Ne - Yo)

Turn around, open your eyes
轉過身,把雙眼張開
Look at me now
看著我
Turn around, girl I've got you
轉過身,我就在你身後
We won't fall down, yeah
我們不會墜落
We can see, forever from up here, yeah
往下瞧,你可以看見屬於我們的永遠
So long as we're together
只要我們在一起
Have no fear, no fear
就沒有恐懼

So turn around, floating
轉過身,漂浮著
So high you're above the ground
在地表之上
Floating so high, turn around
在高空漂浮著,你轉過身
Together, nothing can stop us now
在一起,當下沒有任何事可以阻擋我們。
Listen baby, turn around, floating
寶貝聽我說,轉過身,漂浮著
So high you're above the ground
你就在地表之上
Floating so high, turn around
在高空漂浮著,你轉過身
Together, nothing can stop us now
在一起,當下沒有任何事可以阻擋我們。
Turn around, turn around
你只需轉個身

Turn around, outa space we can go there now, yeah
轉過身,離開了地表,沒有地方我們到不了
Turn around, there's no limit to what we found
轉過身,世界沒有極限直到我們找到
Uh yeah

Music on, I wanna feel it all, yeah
音樂開大,就在我四周
We'll stay up, cause there's no way for us
我們就這樣別動,因為沒有地方比這裡更適合
To fall, to fall
墜落

So turn around, floating
轉過身,漂浮著
So high you're above the ground
在地表之上
Floating so high, turn around
在高空漂浮著,你轉過身
Together, nothing can stop us now
在一起,當下沒有任何事可以阻擋我們。
Listen baby, turn around, floating
寶貝聽我說,轉過身,漂浮著
So high you're above the ground
你就在地表之上
Floating so high, turn around
在高空漂浮著,你轉過身
Together, nothing can stop us now
在一起,當下沒有任何事可以阻擋我們。
Turn around, turn around
你只需轉個身

Uh baby, we're so high now, whoa
我們身處高空
Till our worries end our pain right now
一直到我們的煩惱離去痛苦消散
Oh, oh, our home is the sky now
現在我們的家就是天空
And we're never coming down, down, down
而我們永遠不離開,不會離開

So turn around, floating
轉過身,漂浮著
So high you're above the ground
在地表之上
Floating so high, turn around
在高空漂浮著,你轉過身
Together, nothing can stop us now
在一起,當下沒有任何事可以阻擋我們。
Listen baby, turn around, floating
寶貝聽我說,轉過身,漂浮著
So high you're above the ground
你就在地表之上
Floating so high, turn around
在高空漂浮著,你轉過身
Together, nothing can stop us now
在一起,當下沒有任何事可以阻擋我們。
Turn around, turn around
你只需轉個身

arrow
arrow

    海藻腦袋 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()