close

Bonus  

 

   

(2013.4.12更新連結)

擱了好一段時間才來翻的Bonus target 

聽說是日本才有 其實我也不是很清楚

會陸陸續續翻好其他兩首 Magic 以及 Irresistible 

三首歌都是很甜蜜以及很溫馨的情歌 

 

 

"Truly Madly Deeply"

Am I asleep, am I awake, or somewhere in between?

我在睡夢中或清醒著? 還是在某個灰色地帶
I can’t believe that you are here and lying next to me

我不敢相信你就躺在我身旁熟睡著
Or did I dream that we were perfectly entwined?
還是這只是個夢?夢裡我倆緊緊抱著

Like branches on a tree, or twigs caught on a vine?
像是從樹上不停延伸的樹枝又像藤蔓層層交織著
Like all those days and weeks and months I tried to steal a kiss

像是以往那些日子裡我嘗試偷走妳的吻
And all those sleepless nights and daydreams where I pictured this,

那些我無法入睡的夜晚以及空想著的白日夢我腦海裡只有妳
I’m just the underdog who finally got the girl

我像是個從未墜入愛河的男孩一樣瘋狂的迷戀著妳
And I am not ashamed to tell it to the world
而我也不因此而感到羞愧
Truly, madly, deeply, I am

真實地瘋狂地深深地
Foolishly, completely falling

傻傻地完全地墜入妳的一切
And somehow you kicked all my walls in

妳輕鬆的走進我的世界拆掉我的防護罩
So baby, say you’ll always keep me

親愛的告訴我妳會一直在這裡
Truly, madly, crazy, deeply in love with you

因為我真實地瘋狂地深深地愛上妳
In love with you

與妳墜入愛河

Should I put coffee and granola on a tray in bed

我是不是該放杯熱咖啡以及蜂蜜燕麥在托盤上輕放在妳床邊
And wake you up with all the words that I still haven’t said?

我是否該開口說出那些我還未觸及的文字來喚醒妳
And tender touches, just to show you how I feel

我細微的碰觸只間接表露我對妳的感情


Or should I act all cool, like it was no big deal?
還是我該裝作沒事好像一切都不是問題
Wish I could freeze this moment in a frame and stay like this
如果我可以停在這一瞬間將這個場景表框然後永遠不變

I’ll put this day back on replay and keep reliving it

我會不斷重複播放然後住在回憶裡面
‘Cause here’s the tragic truth if you don’t feel the same

如果妳沒有與我相同的感受那對我來說會是如此難受
My heart would fall apart if someone said your name
只要有人開口叫妳我的心就會破碎
Truly, madly, deeply, I am

真實地瘋狂地深深地
Foolishly, completely falling

傻傻地完全地墜入妳的一切
And somehow you kicked all my walls in

妳輕鬆的走進我的世界拆掉我的防護罩
So baby, say you’ll always keep me

親愛的告訴我妳會一直在這裡
Truly, madly, crazy, deeply in love with you

因為我真實地瘋狂地深深地愛上妳
In love with you

與妳墜入愛河

I hope I’m not a casualty,

儘管我希望我不要如此軟弱
Hope you won’t get up and leave

期望著妳不會起身離去
Might not mean that much to you

因為對你來說也許沒那麼重要
But to me it’s everything, everything
但對我,妳就是我的一切,一切
Truly, madly, deeply, I am

真實地瘋狂地深深地
Foolishly, completely falling

傻傻地完全地墜入妳的一切
And somehow you kicked all my walls in

妳輕鬆的走進我的世界拆掉我的防護罩
So baby, say you’ll always keep me

親愛的告訴我妳會一直在這裡

Truly, madly, crazy deeply in love (in love) with you (with you),

真實地瘋狂地深深地迷戀著妳
In love (in love) with you (with you)

迷戀著妳
In love (in love) with you (with you)
為妳著迷

With you, oh!

arrow
arrow
    全站熱搜

    海藻腦袋 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()