Impossible  

 

 

 

 

很貼切很動人的歌

配上他的聲音超貼切的

 

 


I remember years ago
多年前
Someone told me I should take
有人告訴我
Caution when it comes to love
該注意愛情的到來
I did
我做了

And you were strong and I was not
但妳是如此強勢 而我不是
My illusion, my mistake
我擁有的幻境 我犯下的錯誤
I was careless, I forgot
我沒有留意 我疏忽了
I did
這是個錯誤

And now when all is done
而在之後的現在,事情已經結束
There is nothing to say
我無言以對
You have gone and so effortlessly
你從我身邊離去,毫不費力
You have won
你贏了這場愛的戰爭
You can go ahead tell them
妳可輕鬆的走向前告訴其他人
Tell them all I know now
告訴他們 我都清楚了
Shout it from the roof tops
我從 頂樓費力的嘶吼
Write it on the sky line
嘗試 寫在天際線上

All we had is gone now
我都知道了
Tell them I was happy
告訴他們 我曾有多快樂
And my heart is broken
而我的心現在支離破碎
All my scars are open
復合的傷口又再次撕裂
Tell them what I hoped would be
告訴他們 我曾傻傻認為的那些以為
Impossible, impossible
是多麼愚蠢 多麼遙不可及
Impossible, impossible
多麼愚蠢 多麼不可置信
Falling out of love is hard
從一場刻骨銘心的愛墜落是殘痛的
Falling for betrayal is worse
被一場背叛的愛情拋棄更是羞恥
Broken trust and broken hearts
零碎的信任 與 撕碎的心
I know, I know...
這些我都明白了
Thinking all you need is there
你所想要的 我都付出了
Building faith on love and words
從妳的甜言蜜語 我建立了微弱的信心
Empty promises will wear
空洞的承諾 我死守著
I know, I know...
而我現在明白了
And now when all is gone
而在這些都已消失的現在
There is nothing to say
我無言以對
And if you're done with embarrassing me
如果你覺得我得到該有的羞辱了
On your own you can go ahead tell them
妳親手扯碎這些 妳可輕鬆的往前

Tell them all I know now
告訴他們 我都清楚了
Shout it from the roof tops
我從 頂樓費力的嘶吼
Write it on the sky line
嘗試 寫在天際線上
All we had is gone now
那些我們早已不擁有的
Tell them I was happy
告訴他們 我曾有多快樂
And my heart is broken
而我的心現在支離破碎
All my scars are open
復合的傷口又再次撕裂
Tell them what I hoped would be
告訴他們 我曾傻傻認為的那些以為
Impossible, impossible
是多麼愚蠢 多麼遙不可及
Impossible, impossible
多麼愚蠢 多麼不可置信


I remember years ago
一年以前
Someone told me I should take
有人告訴我
Caution when it comes to love
要小心她的到來
I did
我以為我準備好了

Tell them all I know now
告訴他們我都清楚了
Shout it from the roof tops
從屋頂放聲喊著我的痛楚
Write it on the sky line
親手寫在天際上
All we had is gone now
那些我們消逝的…
Tell them I was happy
告訴他們我曾開心著
And my heart is broken
而現在我的心破碎著
Aaaawwwwwaaww what I hoped would be
我曾以為 我曾認為的
Impossible, impossible
其實都是愚蠢的
Impossible, impossible
沒有可能的
Impossible, impossible
不可能的
Impossible, impossible
不可能發生的

arrow
arrow

    海藻腦袋 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()