Bonus  

 

這首說要翻很久 但遲遲沒有成功是因為有事卡住..

真是不好意思了

一樣是一首溫暖兼甜蜜的好歌 

也請大家慢慢欣賞囉 ^_^ 

 

 

[Harry:]
Don't try to make me stay
別伸手拉住我
Or ask if I'm okay
或問我是否還好
I don't have the answer
我難以回答
Don't make me stay the night
別開口挽留我
Or ask if I'm alright
或問我是否還好
I don't have the answer.
我無言以對

 

[Liam:]
Heartache doesn't last forever
心力交瘁 僅不過暫時
I'll say I'm fine
沒事的
Midnight ain't no time for laughing
漫漫長夜 卻總是不夠你我相處
When you say goodbye.
尤其當你開口道別

 

[Chorus:]

 

It makes your lips so kissable
妳的唇 是如此香醇
And your kiss unmissable
你的吻 是如此難以錯過
Your fingertips so touchable
一直觸及到你的指尖 是如此吸引我
And your eyes irresistible.
而你的雙眼 是如此難以抗拒

 

[Niall:]
I've tried to ask myself
自問自答著
Should I see someone else?
我是否該轉移目標
I wish I knew the answer.
但願我知道答案...

 

[Harry:]
But I know, if I go now, if I leave
我僅清楚,如果我現在離開 從你身邊離開
Then I'm on my own tonight
我將會一人處在長夜裡
I'll never know the answer.
我將永遠不知道答案

 

[Liam:]
Midnight doesn't last forever
漫漫長夜 不會恆久停留
Dark turns to light
黑暗將透出光芒
Heartache flips my world around
糾結的心痛 將我的世界旋轉..
I'm falling down, down, down,
開始無盡的墜落
That's why.
你懂了嗎?
[Chorus:]

 

It makes your lips so kissable
妳的唇 是如此香醇
And your kiss unmissable
你的吻 是如此難以錯過
Your fingertips so touchable
一直觸及到你的指尖 是如此吸引我
And your eyes irresistible.
而你的雙眼 是如此難以抗拒

 

(Irresistible)
Irresistible
(Irresistible)
Irresistible
(Irresistible)
Irresistible
(Irresistible).

 

It's in your lips and in your kiss
是妳的唇 也是你的吻
It's in your touch and your fingertips
是你輕微的碰觸 也是你細柔的指尖
And it's in all the things and other things
不管是這些事或其他小事
That make you who you are and your eyes irresistible.
那些都讓你如此不同 也讓你的雙眼
難以抗拒

 


It makes your lips so kissable
妳的唇 是如此香醇
And your kiss unmissable
你的吻 是如此難以錯過
Your fingertips so touchable
一直觸及到你的指尖 是如此吸引我
And your eyes irresistible.
而你的雙眼 是如此難以抗拒

 

arrow
arrow

    海藻腦袋 發表在 痞客邦 留言(13) 人氣()