close

 

 17112454  

 

昨天版主我跟感情很好的男朋友分手了

因為無法解決的原因

版主我只要想到他的時候就會放這首歌

因為他在當兵,所以我們見面時間很短也不多

常常想他又不想給他壓力

如果有天他看到這首歌 不管是什麼時候

我都希望有個愛他的女生陪他 他會知道自己不孤單

我會一直陪他 就像我一直在做得一樣

而我希望那個女孩可以比我愛他 更愛他

 

"Half A Heart"

半心

So your friend's been telling me
You've been sleeping with my sweater
And that you can't stop missing me
Bet my friend's been telling you
I'm not doing much better
'Cause I'm missing half of me

你朋友們不斷的告訴我
抱著我的毛衣度過無數夜晚的你
是因為無法終止對我的思念
我敢說我朋友們也告訴你
我也過得沒有很好
因為我是這樣的想著你 那另外一半的我

And being here without you is like I'm waking up to
而在這沒有你的時空 就好像我醒來 但..

Only half a blue sky
Kinda there but not quite
I'm walking around with just one shoe
I'm half a heart without you
I'm half a man at best,
With half an arrow in my chest
I miss everything we do,
I'm half a heart without you

天空只有一半的澄藍
差不多就是這麼糟
好像我只穿了一隻鞋子就出門
也找不到和我另一半匹配的心
我也不就是半個男人罷了
胸口也只剩一根肋骨
我想念那些我們一起做過的事
沒有你 就好像心空了一半


Forget all we said that night
No, it doesn't even matter
'Cause we both got split in two
If you could spare an hour or so,
We'll go for lunch down by the river
We can really talk it through

忘了那晚我們曾說過的吧
算了 好像也不是那麼重要..
反正我們兩個都遍體鱗傷
如果你能撥出一個小時的時間
我們可以吃個午餐 沿著河岸走走
我知道我們能好好談談的

And being here without you is like I'm waking up to
而在這沒有你的時空 就像我醒來發現

Only half a blue sky
Kinda there but not quite
I'm walking around with just one shoe
I'm half a heart without you
I'm half a man at best,
With half an arrow in my chest
'Cause I miss everything we do,
I'm half a heart without you

天空只有一半是澄藍
差不多就這麼糟了吧
出門卻發現只有穿一隻鞋
沒有你就像我心只有一半
我也只能算是半個男人
只有一根肋骨的男人
因為我是這麼想念我們一起做過的事
沒有你 我的心只有一半

Half a heart without you,
I'm half a heart without you

失去你以後我的心只剩一半
我只有一半的心 在失去你以後

Though I try to get you out of my head
The truth is I got lost without you
And since then I've been waking up to

就算我努力試著不去想你
但事實是沒有你我什麼都不是
自從那時候開始 我就像起床卻發現


Only half a blue sky (only half a blue sky)
Kinda there but not quite
I'm walking around with just one shoe
I'm half a heart without you
I'm half a man at best (half a man at best)
With half an arrow in my chest
I miss everything we do,
I'm half a heart without you

天空只有一半是藍的
最糟也就是這樣
只穿了一隻鞋就出門
心也空了一半
我也不再這麼完整
胸膛只剩一根肋骨
我好想念我們一起做的事情
我沒有你 就好像只有一半的心

Without you, without you, half a heart without you
Without you, without you, I'm half a heart without you

沒有你 你不在 我就只剩一半的心
失去你 離開你 我就只剩一半的心

arrow
arrow

    海藻腦袋 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()