close

little things  

 

 

真的如他們所說這次的專輯都走重拍 

不過真是粉絲們的菜 我的菜

 

[Zayn]
Oh, I just wanna take you any way that you like
我只想帶妳去任何想去的地方
We could go out any day, any night
我們可以相約每天每晚
Baby I'll take you there, take you there
我會帶妳到處走走 到處走走
Baby I'll take you there, yeah
寶貝我會帶妳到處走走
[Harry]
Oh, tell me tell me tell me how to turn your love on
噢 告訴我跟我說 要如何讓你愛上我
You can get, get anything that you want
你可以開口說你想要什麼
Baby just shout it out, shout it out
寶貝只要你大聲說 大聲說
Baby just shout it out, yeah
寶貝你只需大聲說

[Liam]
And if you, you want me to
如果你想要我該怎麼做
Let's make a move
那就讓我們預備起

[Harry]
Yeah, so tell me girl if every time we
yeah 告訴我 女孩 當我們每次
[All]
To-o-uch
碰觸對方
You get this kind of, ru-u-ush
妳似乎都變得有點緊張
Baby say yeah, yeah
寶貝只要說 yeah yeah
If you don't wanna, take it slow
如果妳還不想 ,我們可以慢慢來
And you just wanna, take me home
但如果你想..那就帶我回家
Baby say yeah, yeah
寶貝只要說 yeah yeah

[Harry]
And let me kiss you
然後讓我給妳個吻

[Zayn]
Oh baby, baby don't you know you got what I need
噢 寶貝妳不知道我有多需要妳
Looking so good from your head to your feet
從頭到腳 妳超完美
Come on come over here, over here
來我這裡 妳只要來我這裡
Come on come over here, yeah
來我這裡 來我這裡

[Niall]
Oh, I just wanna show you off to all of my friends
噢 我想向我朋友炫耀我有個妳
Making them drool down their chinny-chin-chins
讓他們訝異讓他們震驚
Baby be mine tonight, mine tonight
寶貝,今晚別向我說不,別說不
Baby be mine tonight, yeah
寶貝今晚別向我說不

[Liam]
And if you, you want me to
如果你想要我該怎麼做
Let's make a move
那就讓我們預備起

[Zayn]
yeah 告訴我 女孩 當我們每次
[All]
To-o-uch
碰觸對方
You get this kind of, ru-u-ush
妳似乎都變得有點緊張
Baby say yeah, yeah
寶貝只要說 yeah yeah
If you don't wanna, take it slow
如果妳還不想 ,我們可以慢慢來
And you just wanna, take me home
但如果你想..那就帶我回家
Baby say yeah, yeah
寶貝只要說 yeah yeah

[Zayn]
And let me kiss you
讓我吻妳吧

[All]
Na na na na na na na na
Na na na na na na na na
Na na na na na na na na

[Louis]
yeah 告訴我 女孩 當我們每次
[All]
To-o-uch
碰觸對方
You get this kind of, ru-u-ush
妳似乎都變得有點緊張
Baby say yeah, yeah
寶貝只要說 yeah yeah
If you don't wanna, take it slow
如果妳還不想 ,我們可以慢慢來
And you just wanna, take me home
但如果你想..那就帶我回家
Baby say yeah, yeah
寶貝只要說 yeah yeah

Every time we to-o-uch
每次當我們互相碰觸
You get this kind of, ru-u-ush
妳都變得有點 緊繃
Baby say yeah, yeah
寶貝只要說 yeah yeah
If you don't wanna, take it slow
如果妳還不想,我們就慢慢來
And you just wanna, take me home
但如果妳想..那就帶我回家
Baby say yeah, yeah
寶貝只要說 yeah yeah

[Harry]
And let me kiss you
讓我吻妳吧

arrow
arrow

    海藻腦袋 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()