little things  

 

 

 

The end of the night
寂靜十分的夜晚
We should say goodbye
本該是時候說再見
But we carry on
但只有我們還依偎著
While everyone’s gone
在那無人的時候

Never felt like this before-ore
從未有過這樣的感受
Are we friends or are we more?
我們是朋友亦或更多?
As I’m walking towards the door
當我踱步朝向門口
I’m not sure
我無法肯定的說

But baby if you say you want me to stay
但如果你開口,希望我留下
I’ll change my mind
我會改變心意
Cause I don’t wanna know I’m walking away
因為我不敢去想,如果我就這樣離開
If you’ll be mine
你會不會是我的女孩
Won’t go, won’t go
我不會走,不會離開

So baby if you say you’ll want me to stay, stay for the night
所以如果妳開口,希望我留下,在今夜陪你
I’ll change my mind.
我會改變心意留下

Lean in when you laugh,
在你開懷大笑的時候我靠近
We take photographs
拍下你最美的時刻
There’s no music on
儘管沒有伴奏
But we dance along
有彼此我們就能起舞

Never felt like this before-ore
從未有過這樣的感受
Are we friends or are we more?
我們是朋友亦或更多?
As I’m walking towards the door
當我踱步朝向門口
I’m not sure
我無法肯定的說

But baby if you say you want me to stay
但如果你開口,希望我留下
I’ll change my mind
我會改變心意
Cause I don’t wanna know I’m walking away
因為我不敢去想,如果我就這樣離開
If you’ll be mine
你會不會是我的女孩
Won’t go, won’t go
我不會走,不會離開
So baby if you say you’ll want me to stay, stay for the night
所以如果妳開口,希望我留下,在今夜陪你

I’ll change my mind.
我會改變心意留下
I’ll change my mind.
我會因為妳留下

Baby if you say you want me to stay
如果你開口希望我不要走
I’ll change my mind
我會改變心意
But baby if you say you want me to stay
只要你開口希望我留下
I’ll change my mind
我會改變心意

Cause I don’t wanna know I’m walking away
因為我不敢去想,如果我就這樣離開
If you’ll be mine
你會不會是我的女孩
Won’t go, won’t go
我不會走,不會離開
So baby if you say you’ll want me to stay, stay for the night
所以如果妳開口,希望我留下,在今夜陪你
I’ll change my mind
我會改變心意

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 海藻腦袋 的頭像
    海藻腦袋

    我希望你喜歡我的發明

    海藻腦袋 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()